Si Choklet Vanilla Si Choklet Vanilla

Selasa, 10 Julai 2012

aku hanya insan biasa

sayang , maafkan aku kerana tidak mampu membuang semua kenangan silap pada suatu masa dahulu . bukan aku sengaja untuk mengenang kembali kenangan itu tapi setiap kali aku cuba untuk melupakan ia seolah olah semakin dekat dengan pemikiran aku dan kotak memori . dan bukan sebab aku tidak bahagia bersamamu sebab aku hanya insan biasa yang tak mampu untuk melempar jauh semua itu . sekali lagi aku mintak maaf kerana mungkin janji . aku tahu hati lelaki mana yang tak terasaan dengan keadaan begini tapi aku mintak kau mengerti isi hati aku , aku cuba untuk membuangnya dari dalam fikiranku tapi gagal . semakin aku cuba semakin hampir ia denganku . aku sayangkan kau , sudah tidak ada lagi insan lain dalam hati aku selepas dirinya dan diri kau tapi kenangan itu yang membuatkan aku terpaksa untuk mengenangkannya . sayang andai kau mengerti ribuan terima kasih aku ucapkan .. aku tidak sengaja untuk lakukan begitu ! aku menyayangi kau sayang ..

Tiada ulasan: